Wat ga je doen?
Je wordt verantwoordelijk voor een kwalitatief goede en tijdige afhandeling van aanvragen voor milieuvergunningen en meldingen van bedrijven. Je staat in direct contact met burgers, bedrijven en hun adviseurs en adviseert hen over milieutechnische aspecten. Je neemt deel aan interne en externe overleggen en neemt het initiatief om alleen of samen met collega’s verbeteringen te realiseren. Om dit te kunnen doen, zorgen wij voor de juiste opleiding die aansluit op jouw studieachtergrond en werkervaring.
Wat breng jij mee?
Je hebt een natuurlijke nieuwsgierigheid en bent breed geïnteresseerd. Je hebt een hoge kwaliteitsstandaard, wilt blijven leren en bent analytisch. Zo werk je gestructureerd en haal je er plezier uit om de juiste oplossingen te vinden. Verder ben je:
Communicatief vaardig en in staat om je adviesvaardigheden te blijven ontwikkelen
In staat om belangentegenstellingen af te wegen en te verbinden
Resultaatgericht en goed in staat om samen te werken
Wat wij bieden
Ga aan de slag bij een van de leukste werkgevers in de regio Zwolle. Wij vallen onder de CAO SGO (Samenwerkende Gemeentelijke Organisaties) en bieden jou:
Aantrekkelijk salaris: Voor de functie geldt aanloopschaal 8 (€ 3.052 - € 4.297) met perspectief op schaal 9 (€ 3.359 - € 4.811).
Individueel Keuze Budget: Boven op je salaris ontvang je 17,05% IKB over je jaarsalaris.
Contract met toekomstperspectief: Een jaarcontract van 32 tot 36 uur per week met uitzicht op een vast dienstverband.
Balans werk en privé: Vanaf 1 januari heb je ruim 200 uur vrij opneembaar verlof en de mogelijkheid om flexibel en plaats-onafhankelijk te werken.
Uitstekende bereikbaarheid en reiskostenvergoeding: Ons kantoor ligt naast station Zwolle. We vergoeden 100% van je OV-kosten of € 0,23 per kilometer als je met eigen vervoer komt.
Thuiswerkfaciliteiten: Je krijgt maximaal € 1.200 om je thuiswerkplek in te richten.
Douche-faciliteiten: Er zijn goede voorzieningen om op de fiets of hardlopend naar kantoor te komen waarna je gebruik kan maken van de douche-faciliteiten.
Goede pensioenregeling: Een uitstekende pensioenopbouw bij ABP met 70% werkgeversbijdrage.
Ontwikkelingsmogelijkheden: Ruimte voor persoonlijke groei met trainingen en cursussen om je kennis up-to-date te houden.
Gezellige werksfeer: Een informele omgeving met regelmatig borrels en leuke activiteiten, georganiseerd door onze actieve personeelsvereniging.