Wil jij bijdragen aan een duurzame regio door bedrijven te helpen zorgvuldig om te gaan met afval en milieu? Als vergunningverlener Afval beoordeel je aanvragen en ondersteun je bij het vertalen van milieuvraagstukken naar heldere vergunningen. Je leert van ervaren collega’s en groeit mee met de uitdagingen van het vak.
Wat ga je doen Als vergunningverlener Afval werk je aan de beoordeling van vergunningaanvragen en meldingen van bedrijven. Je zorgt dat deze voldoen aan de geldende wet- en regelgeving en draagt zo bij aan een veilige en duurzame leefomgeving. Je richt je in eerste instantie op eenvoudige dossiers, en groeit gaandeweg in meer complexe vraagstukken.
Je beoordeelt aanvragen en meldingen van bedrijven op volledigheid en juistheid.
Je vertaalt milieuvraagstukken naar praktische en uitvoerbare vergunningen.
Je stelt conceptvergunningen en voorschriften op, in samenwerking met ervaren collega’s.
Je overlegt met bedrijven, gemeenten en provincie over afval en milieu.
Je ontwikkelt je kennis stap voor stap en draagt bij aan een zorgvuldige uitvoering van het werk binnen het team.
Wat jij brengt Je hebt een hbo- of wo-opleiding in milieukunde, procestechnologie of een vergelijkbare richting. Je hebt affiniteit met milieu en duurzaamheid en wilt jouw kennis graag toepassen in de praktijk. Je werkt zorgvuldig, bent leergierig en vindt het leuk om samen te werken aan maatschappelijke vraagstukken.
Je hebt affiniteit met milieu, duurzaamheid en techniek.
Je werkt nauwkeurig en gestructureerd.
Je bent nieuwsgierig en wilt je verder ontwikkelen in vergunningverlening.
Je kunt helder communiceren en bent collegiaal in de samenwerking.
Je neemt verantwoordelijkheid voor je werk, maar weet ook wanneer je om hulp kunt vragen.
Wat wij bieden Ga aan de slag bij een van de leukste werkgevers in de regio Zwolle. Wij bieden jou:
Een functie waarin je maatschappelijke impact maakt.
Een arbeidsovereenkomst voor 36 uur per week, met uitzicht op een vast dienstverband.
Een marktconform salaris in schaal 9 (CAO SGO, €3.524 – €5.033).
Een individueel keuzebudget (IKB) van 17,05%.
Hybride werken met thuiswerkvergoeding en moderne kantooromgeving.
Volop ontwikkelmogelijkheden, zowel inhoudelijk als persoonlijk.
Een organisatie in ontwikkeling waarin jij verschil kunt maken.
Maak kennis met OD IJsselland Wil je ons eerst op een laagdrempelige manier leren kennen? Kom dan naar de open avond op donderdag 30 oktober vanaf 17.00 uur. Je maakt kennis met ons werk en onze leuke collega’s. Aanmelden kan door een mail te sturen naar hrm@odijsselland.nl.
We werken met een sollicitatieportaal waarin je alle informatie en communicatie rondom jouw sollicitatie terugvindt. Zo kun je zelf je gegevens doorgeven en vastleggen. Na je sollicitatie volgen de volgende stappen:
Eerste gesprek
Met veel interesse beoordelen wij straks jouw sollicitatie. Zien we een match? Dan plannen we een kennismaking met jou in. Dit vindt plaats in week 45, je spreekt met de teammanager en een coördinator. Hebben wij nog vragen of zien wij toch te weinig aanknopingspunten? Dan neemt een collega van HR contact met je op.
Tweede gesprek
In het tweede gesprek gaan we verder de diepte in en leren we elkaar nog beter kennen. Hierbij schuiven onder andere de coördinator en medewerkers van team vergunningen aan. Zien we de match niet dan koppelen we dit persoonlijk aan je terug.
Aan de slag!
Als we allebei met elkaar verder willen, dan krijg je uiteraard een passend aanbod waar jij hopelijk ja op zegt. Na jouw akkoord stemmen je toekomstige collega’s de start verder met jou af en loop jij binnenkort rond op ons kantoor in Zwolle!