Omgevingsdienst IJsselland zoekt voor het Bedrijfsbureau een Informatiebeheerder.

De voordelen op een rij

  • Een salaris van maximaal € 4.208,- op basis van 36 uur en indicatieve inschaling in schaal 9;
  • Een jaarcontract met vooruitzicht op vast dienstverband;
  • 32 of 36-urige werkweek;
  • Een individueel keuzebudget van 17,05% van je jaarsalaris;
  • Hybride werken bij ons op kantoor (tegenover station Zwolle) of thuis;
  • Een ingerichte werkplek voor thuis met een budget van € 1.200,-;
  • Werken in een prettige sfeer.

Dit ga je doen

Je bent binnen onze organisatie het aanspreekpunt op het gebied van de informatiebeheer en beheert records en data in onze VTH applicatie en Office 365. Je adviseert het management en ondersteunt onze medewerkers zodat informatie op de juiste manier bewaard en gebruikt wordt. Je zorgt ervoor dat we voldoen aan wet- en regelgeving op het gebied van informatiebeheer en privacy zodat dataverwerking veilig, efficiënt en effectief kan worden uitgevoerd zonder dat privacy en vrijheden geschonden worden. Je maakt onderdeel uit van de vakgroep ICT & Informatievoorziening binnen ons Bedrijfsbureau en vertaalt samen met je collega’s onze informatiebehoefte, technologische ontwikkelingen en wet- en regelgeving naar maatregelen en acties op het gebied van informatiebeheer. Je werkt daarbij nauw samen met de collega’s in de primaire teams, gegevensbeheer, kwaliteitsmedewerker en adviseur informatievoorziening.

Wat breng jij mee?

Je hebt:

  • HBO werk- en denkniveau met minimaal een afgeronde relevante MBO opleiding bij voorkeur op het gebied van informatiebeheer;
  • Kennis van en ervaring met digitaal- en zaakgericht werken;
  • Enige kennis van wet en regelgeving zoals de archiefwet en WOO of de bereidheid deze tot je te nemen;
  • Minimaal 2 jaar werkervaring in een vergelijkbare functie, bij voorkeur bij een overheidsorganisatie.

Je bent:

  • Digitaal vaardig en maakt systemen je gemakkelijk eigen;
  • Communicatief;
  • Sociaal en hulpvaardig;
  • Nauwkeurig en kwaliteitsgericht.

Je kunt:

  • Goed samenwerken en bent gewend om de handen uit de mouwen te steken;
  • Overzicht houden zonder de details uit het oog te verliezen;
  • Snel schakelen tussen verschillende taken.

Dit is je team

Samen op avontuur! Dat is wat we met het nieuwe bedrijfsbureau doen. Wij zorgen met ruim 30 collega’s dat de zaken achter de schermen vlekkeloos verlopen en onze collega’s hun werk kunnen doen. Als jij als nieuwe collega bij ons in dienst komt, heb je gereageerd op een vacature waarvoor HR de werving in gang zette. Je collega’s van communicatie dachten na over de manier waarop we die vacature bij je onder de aandacht brengen. Het bloemetje dat jij op je eerste werkdag krijgt, regelt het secretariaat. Het akkoord op je eerste salarisuitbetaling geeft de financiële administratie. Je ICT-collega’s zorgen voor goed werkende ICT-voorzieningen. Maar ook de ondersteuning van ons bestuur, ons MT, onze partners en onze collega’s organiseert ons bedrijfsbureau. Met elkaar vormen we een enorm divers team met vier verschillende vakgroepen: ICT & IV, Financiën & Control, Interne dienstverlening en Administratie. Je bedje is zeker nog niet gespreid: je hebt volop gelegenheid je eigen invulling aan je functie te geven. Er zijn genoeg kansen en nieuwe mogelijkheden. En dat alles binnen een super werksfeer. Durf jij het avontuur aan?

Dit is onze organisatie

Wij werken aan een schone en veilige leefomgeving en een sterke positie voor bedrijven, nu én straks in de toekomst. Dagelijks bezoeken onze experts bedrijven om te toetsen of ze voldoen aan wet- en regelgeving. Uiteraard hoort hier ook een stuk advies bij over bijvoorbeeld duurzame energie. Dit doen we vanuit zeven expertises, namelijk veiligheid, luchtkwaliteit, geluid, energie, afval, asbest en bodem. Daarnaast verlenen we vergunningen. We werken nauw samen met en voor de 11 gemeenten in regio IJsselland en de provincie Overijssel. Op dit moment werken we met circa 130 collega’s in een informele werksfeer. We zijn trots op onze platte organisatie met de teams Vergunningen, Toezicht & Handhaving, Advies en het Bedrijfsbureau.

Dit is mijn baan!

Ben je de perfecte match voor deze functie? Dan komen we graag met je in contact! Dit kun je doen door je motivatie en CV te sturen naar sollicitatie@odijsselland.nl. Reageren kan tot 13 februari 2023. Heb je vragen? Neem dan gerust contact op met Albert-Jan Kooijman, tel 06-50 16 70 17, Adviseur Informatievoorziening.